Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 när jag gick upp på chatten o sen kollade på statistiken, såg jag på vem som e den mest aktiva på chatten. jag såg mig men jag har inte skrivit dt här: "många timmar framför datorn... =P" vem har gjort dt?o hur kan detta hända?? :huh: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Någon som stal ditt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 hur kan dt hända?? dt går ju inte ha samma namn som en annan har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Inte på forumet men på irc, man kan registrera sitt namn om man inte vill att det ska hända(vet inte hur). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Mina rader tycks inte uppdateras heller! Det står att jag har nåt med 90 i slutet har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 ibland dampar statistiken.. det ahr itne upppdaterats på en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ja, men jag har aldrig skrivit så i statistiken :unsure: 3500:e inlägg!!! :lol: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 MM,för mig står det 380 men jag ska typ ha 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.