Gryphon Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 har ni gjort nåra egna skämt har ni det så skriv in dom här. jag har gjort ett skämt som förvirra en av mina klasskompisar (efter garva han som en galning fattar inte varför)här är det:hur tung är en elefant?(kompisen svarar)Hur lång är du?(kompisen svarar) har du nånsin rest jorden runt?(kompisen svarar)Hur många däck har en banan?(efter frågan svarar dom flesta "-fyra hjul."efter det börjar dom skratta. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 hehe det förvirrar mig lite också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 var det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag på bio får boka för tio :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag på bio får boka för tio :D ..... :blink: En ordlek... kallas det där verkligen ett skämt? Hmmm... kan ni den här då? Vilken färg har snön? (svara) Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara).... Vad dricker kor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Den har du inte kommit på, Claudia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ... nej.. men den är kul! Alla mina skämt är perversa, kan inte visa dem här. Det där var den enda som inte var barnförbjuden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 äckel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Den här då: -Vet du varför man inte kan äta soppa i Matrix? -Näe -"Ther is no spoon" XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 äckel ;) bara för du e liten <_< Den här då: -Vet du varför man inte kan äta soppa i Matrix? -Näe -"Ther is no spoon" XD den va bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (Golden Star @ 17/11-2004 18:47:47) äckel ;) bara för du e liten <_< Den här då: -Vet du varför man inte kan äta soppa i Matrix? -Näe -"Ther is no spoon" XD den va bra! :lol: du härmade ju Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nä, jag bara lade inte dt Herr.Kaio sa i quote <_< som: daaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.