blue_yoshi Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 hur gör man med de där snappers? eller va de heter. de där som snurrar runt med massa taggar på sig liksom :huh: jag kommer inte ihåg jag har liksom spelat det där förut men jag har inte klarat att göra det som man ska göra efteråt att man lämnat deku prinsessan. sedan... vad ska man göra efter man lämnat deku prinsessan? :blink: och en fråga till. efteråt att man klarat templerna ska man liksom varpa bakåt i tiden till första dagen då eller? blir allt sparat då? tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Hej! Du skall vara dekulink och snurra ner dejj i en blomma, då de åker över dejj hoppar du upp...då dör de:D Ja efter att du klarat ett tempel ska du spela dig tillbaka till första dagen...då blir templet sparat:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 TACK TACK TACK!!!! :lol: * :rolleyes: * men då ska jag gå och spela. tack tack tack och åter 1000 TACK :lol: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 hähä.... nu behöver jag lite hjälp. vad ska man göra efteråt att man räddat apan? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 *mmmm* minns inte riktigt men jag tror att du skall gå till templet då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 okej tackar :) har du msn btw? ;) myy.... jessi_shadow@hot..... :visslar: :cool: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 efter att man räddat apan har man redan varit vid woodfall temple ju! Du ska prata med typ dekukungen eller något istället, han vill belöna dig. gå dit han ber dig och jaga ikapp betjänten. Du får "mask of scents". Du kan även spara vid Statyerna som liknar ugglor (måste vara link dock) om du har slått med svärdet på dom när vingarna varit ihopfällda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Ja men det är bara ett engångs save. Spelet avslutas då och du kan fortsätta från den ugglan en gång, sen försvinner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 mjo. jag har fått goron masken och ska hämta varmmt vatten till den där ungen :angry: hinner ju för f**n inte!!! * :angry: * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 mjo. jag har fått goron masken och ska hämta varmmt vatten till den där ungen :angry: hinner ju för f**n inte!!! * :angry: * Fast det är inte ungen som ska ha vattnet, utan pappan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hehe jo j :visslar: ag märkte det :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg