wuurds Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 finns det till xbox ? ` :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 finns det till xbox ? ` :blink: K.K. Slayer sa ju att det bara finns till Ps2.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Ne köpt det inte,köp NG eller Mech Assault Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 ratchet and clanc 2 tror jag finns på xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Halo, Fable, Halo 2, Ninja Gaiden bör finnas i alla hyllor hos Xbox-innehavare enligt Mellanmjölks matematiska uträkning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 ratchet and clanc 2 tror jag finns på xbox. Nej!Detta kommer endast till Playstation 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Halo, Fable, Halo 2, Ninja Gaiden bör finnas i alla hyllor hos Xbox-innehavare enligt Mellanmjölks matematiska uträkning. Och splinter cell spelen. Säger NesseN's matematiska uträkning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Berors helt och hållet på vad för typ av spelen man gillar.Däremot tycker jag Xbox mest sålda spel Halo och Halo 2 är som sagt ETT MÅSTE :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Berors helt och hållet på vad för typ av spelen man gillar.Däremot tycker jag Xbox mest sålda spel Halo och Halo 2 är som sagt ETT MÅSTE :P jag gillar bilspel som käns rätt så värkliga och acktion spel typ som battlefield. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrik91 Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Shenmue 2 är det självklara valet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg