Gäst Fuel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Är det någon som vill Vara med i Min Medal of honor allied assault Klan? Jag vill endast ha seriösa svar Inga svar som t.ex: Nej. / Sniperking :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Hade gärna varit med om jag hade det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 har inte allied assault :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Om ni inte såg att han ville ha seriösa svar så ska jag skriva det här i stora bokstäver så att andra kanske fattar HAN VILL HA SERIÖSA SVAR!!!! Jag kanske kan vara med, spelar du med eller utan spearhead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Om ni inte såg att han ville ha seriösa svar så ska jag skriva det här i stora bokstäver så att andra kanske fattar HAN VILL HA SERIÖSA SVAR!!!! Jag kanske kan vara med, spelar du med eller utan spearhead? sperhead är en expansion til CoD inte MoH:AA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Guggo ditt lilla nöt borde läsa vad ozoon skrev...och ozoon: Nej inte så ofta eftersom jag inte har den senaste patchen....och på AA har jag oorginalpatchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Om ni inte såg att han ville ha seriösa svar så ska jag skriva det här i stora bokstäver så att andra kanske fattar HAN VILL HA SERIÖSA SVAR!!!! Jag kanske kan vara med, spelar du med eller utan spearhead? En SakVarför Ska Du Skälla Ut Oss? Han Som Startade Detta Kunde väl det? Eller tror du att han inte kan prata? Fundera På Det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Guggo ditt lilla nöt borde läsa vad ozoon skrev...och ozoon: Nej inte så ofta eftersom jag inte har den senaste patchen....och på AA har jag oorginalpatchen... ursäkta så j*vla mycket då !!! Tycker du att det är så svårt och vara lite trevlig och säga spearhead visst är en expansion till MoH:AA och inte till CoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Heter det inte din lilla nöt och inte ditt lilla nöt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Danne> att vara eller icke vara, det är frågan...:P Vincent> Varför SKA han behöva skälla ut er??? Han ska inte behöva säga ett knyst egentligen! Om jag var mod, skulle du då säga "Men modf*n, kan inte han som startade tråden få skälla ut oss?" Nej precis. Tänk efter innan du skriver nåt! Guggo> Läs läxan innan du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Okej...nu vill jag ha seriösa svar(igen) ozoon Vilket Mohaa spelar du? har du några kompisar som spelar Mohaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Har ingen kompis som spelar Mohaa, spelar knappt själv heller... spelar inte spearhead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.