Gäst Cuddles Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) vad gör ni då???själv tränar jag moutain bike med min cykelglubb eller så åker jag båt med pappa!! (fler borde gå på mountain bike!!) :D :D Redigerat 19 November 2004 av Cuddles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag spelar fotboll och baseball... Skitaball... E Det balla att åka mmountenbike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) skriv så att jag förstår!! Redigerat 18 November 2004 av Cuddles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 spelar inte på datorn,ja spelar på gamecuben <_< ialla fall så brukar ja gå till gameshop och spela Mortal Kombat 3 på arcade me min kompis(inga pengar slössade,den är på free play) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 hm... svår fråga nu när man inte får svara data... men jag är med min lilla ninis (på bilden till vänster) och om jag haft en häst hade jag ridit dagarna i ända... men nu när jag inte har en häst så är jag med kaninen, spelar tvärflöjt, läser serier och lyssnar på musik. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag spelar faktikst inte så mycket dator, har mycket läxor etc. Men när jag får ledig tid så sitter jag och slö surfar på internet.. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Hm, jag: * Lyssnar på musik * Läser serier * Spelar på gamecube * Ritar * Annat som roar mig ex. Tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 brukar gå ut med min brorsas hund, kolla på film eller träna fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Hmm... Prata med Sakue, gå ut med hunden(=_=) Se på anime, läsa manga o.O Och massor av andra saker XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Läsa, Musica, Skriva berättelse/dikt, slöa framför tv:n, titta på film, äta, sova :zzz: eller nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Hm, jag: * Lyssnar på musik * Läser serier * Spelar på gamecube * Ritar * Annat som roar mig ex. Tv. Du kan väl inte spela på gamecuben :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 spela bandy se på tv och va med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.