Gäst Liquid Silk Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag kallar 0013 envis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Men 0012 gillar man ABSOLUT inte. Med sin lilla pokemon klubb ska han "fånga" alla psykade pokemon. Krystal och Toxic är väl sjyssta. han e ju inte så sjysst...han trakade(som många andra på sidan), Max99 med många saker på ps2 forumet... <_< han stack pga detta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Har inte precis någon favorit, nästan alla är snälla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Har aldrig gillat någon kommer troligtvis aldrig det heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (redigerat) men shit vad alla mobbar 0013 och 0012 ! är det inge som tycker om lilla mej.... :rolleyes: jag tycker nog att herr.kaio och ozoon är schysstast Redigerat 30 November 2004 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 men shit vad alla mobbar 0013 och 0012 ! är det inge som tycker om lilla mej.... :rolleyes: jag tycker nog att herr.kaio och ozoon är schysstast förvånar mig inte <_< (alltså jag menar 0013 o 0012) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Zerp och Kasumi Le'Selet o.o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 vad har 0013 och 0012 gjort för at förtjäna att bli mega dissade på hela fuska.se?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Alla är så fräcka mot 0013 han/hon verkar bara vara en aningen sugen på att mucka hela tiden och han/hon e väldigt envis (vilket jag kan erkänna att även jag är). Man ska inte ta åt sig vad Han/hon säger!!!! Herr Kaio: Du är rätt shyst du med! Den enda som inte snackar en massa strunt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (redigerat) Krystal: Hehe! :D Visst finns 0012 kvar, fast han har bytt identitet. Och 0013 (den fegisen) har övergått till fuska . nu... Redigerat 3 December 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Om han har bytt identitet så är ju det bra för då får han ju en ny chans! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Krystal: Hehe! :D Visst finns 0012 kvar, fast han har bytt identitet. Och 0013 (den fegisen) har övergått till reklam... Han kan inte skriva inlägg på denna sida ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.