Kexx3 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Inte för mig heller,HURRA! ;:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 nu är popupfönstret bara på fuska.se's startsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Händer aldrig mig.... Men min popup blocker stoppar mina pm (så jag måste höra efter ljudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag hör inget ljud när jag får pm :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 ni kommer dt bara på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag hör inget ljud när jag får pm Det låter som "blopp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Ställer man in sitt popup dödarprogram rätt så låter inte pm. Vill man inte ha pm popup så väljer man det under inställningarna, inte låter popup dödaren ta det. Inställningar är för kontot, popupdödaren är för datorn, så om man sitter vid en lånad dator så kommer den upp trots att man inte vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 minn po-up blokare har jag ställt in så att det inte blockar pm :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.