Mezox Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag försöker lägga i en bild i min presentation men det står att jag inte har köpt tilgång till bilder vilket jag gjort. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag försöker lägga i en bild i min presentation men det står att jag inte har köpt tilgång till bilder vilket jag gjort. :angry: Snacka med Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 du kanske ska ha tryckt på "använd denna föremål" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 du kanske itne har nog med tecken? Man måste ha tecken till bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag har också en sån tråd,för det funkar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 du kanske ska ha tryckt på "använd denna föremål" Det har jag! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Ladda upp på http://upl.silentwhisper.net så funkar det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) Ladda upp på http://upl.silentwhisper.net så funkar det nog.Tack! Redigerat 21 November 2004 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ja för att ta bilder som man bara sparat funkar inte alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Vad menar du? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 han menar nog att om man sparar en bild så funkar nog dt inte alltid.. hade jag rätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Men vad ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.