kaan94 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag har klarat earth och wind temple nu ska jag leta efter dem där triforce delarna var hittar jag dom? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 kolla i närmaste brevlåda och du kan köpa incredible chart (om du har räddat tingle tror jag du måste göra). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Men på IN-credible Chart står väl var Triforcekartorna är? Man måste hämta alla Triforcekartor först. Sen kan man hämta Triforcedelarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det är alltså väldigt mycket och göra för att få bitarna, själv tog jag dem innan earth och wind templa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det är alltså väldigt mycket och göra för att få bitarna, själv tog jag dem innan earth och wind templa :P Kan man verkligen det? Måste man inte ha hookshot för att ta nån triforcekarta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Skulle vilja hjälpa till men orkar inte skriva allt igen, någon som hete pokemonsebbe hade samma fråga, du kanske kan hitta hans fråga för där finns svaren (du får kolla på de äldre sidorna) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Det kostar massa pengar för att hitta dom. Man ska göra något med Tingle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg