Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag har aldrig hört talas om pokémon emerald. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Pokémon Emerald är sammansatt av Ruby och Sapphire plus att den har några nya grejer som Battle Frontier, möjligheten att få Chikorita ELLER Cyndaquil ELLER Totodile och Safari Zone får två nya områden med de Johto-Pokémon som man inte får i FR/LG efter att man vunnit Pokéligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Pokémon Emerald är sammansatt av Ruby och Sapphire plus att den har några nya grejer som Battle Frontier, möjligheten att få Chikorita ELLER Cyndaquil ELLER Totodile och Safari Zone får två nya områden med de Johto-Pokémon som man inte får i FR/LG efter att man vunnit Pokéligan. Jag kanske ska skaffa det (låter roligt). :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 när kommer det då????????????????? Nån annan vecka kanske :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Jag var på Nintendo USA:s hemsida och där stod det att Pokémon Emerald kommer ut den 25. april i USA. På Nintendo Sverige har man inte fastställt ngt datum men förmodligen kommer den nog ut i Maj/Juni (kanske ännu senare). Redigerat 16 Januari 2005 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Jag ha köpt Emerald....Men pkm heter så konstigt. Torchic heter Fbird...Ska d va så eller?O.o Om man ska döpa om dom så kan man bara skriva några bokstäver. Man kan inte döpa dom te så långa namn som i Ruby och Sapphire. Ska d va så? Redigerat 16 Januari 2005 av Ratiasu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Varifrån har du skaffat spelet? Redigerat 16 Januari 2005 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag ha köpt Emerald....Men pkm heter så konstigt. Torchic heter Fbird...Ska d va så eller?O.o Om man ska döpa om dom så kan man bara skriva några bokstäver. Man kan inte döpa dom te så långa namn som i Ruby och Sapphire. Ska d va så? LolAlla pokémon namn i de Japanska spelen är bara 5 BOKSTÄVER LÅNG!! så det är inte så konstigt hitta på en förkortning eller nått det där med Fbird måste va en snubbe som glömde öppna sin PokéDex :blink: det är en HACK du spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Man får Totodile,Cundaquil eller Chikorita när man har fått alla Pokemon! Bad tycker jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Förresten låter Battle Frontier rätt kul.(Föressten är det skitsvårt att komma till Mew) Men jag undrar,kan man inte få Celebi? ;) Det skulle också va kul om det kom ut ett Topaz(alltså det är den gula sorten av smaragd(emerald)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Alla Hoenn-Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Tror att det va 2 hoenn pokemon som dem hade glömt! :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg