Hoppa till innehåll

Pokemon Emerald


Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

  • Svar 236
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Pokémon Emerald är sammansatt av Ruby och Sapphire plus att den har några nya grejer som Battle Frontier, möjligheten att få Chikorita ELLER Cyndaquil ELLER Totodile och Safari Zone får två nya områden med de Johto-Pokémon som man inte får i FR/LG efter att man vunnit Pokéligan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pokémon Emerald är sammansatt av Ruby och Sapphire plus att den har några nya grejer som Battle Frontier, möjligheten att få Chikorita ELLER Cyndaquil ELLER Totodile och Safari Zone får två nya områden med de Johto-Pokémon som man inte får i FR/LG efter att man vunnit Pokéligan.

Jag kanske ska skaffa det (låter roligt). :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Jag var på Nintendo USA:s hemsida och där stod det att Pokémon Emerald kommer ut den 25. april i USA. På Nintendo Sverige har man inte fastställt ngt datum men förmodligen kommer den nog ut i Maj/Juni (kanske ännu senare).

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ha köpt Emerald....Men pkm heter så konstigt. Torchic heter Fbird...Ska d va så eller?O.o Om man ska döpa om dom så kan man bara skriva några bokstäver. Man kan inte döpa dom te så långa namn som i Ruby och Sapphire. Ska d va så?

Redigerat av Ratiasu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ha köpt Emerald....Men pkm heter så konstigt. Torchic heter Fbird...Ska d va så eller?O.o Om man ska döpa om dom så kan man bara skriva några bokstäver. Man kan inte döpa dom te så långa namn som i Ruby och Sapphire. Ska d va så?

Lol

Alla pokémon namn i de Japanska spelen är bara 5 BOKSTÄVER LÅNG!!

så det är inte så konstigt

hitta på en förkortning eller nått

det där med Fbird

måste va en snubbe som glömde öppna sin PokéDex :blink:

det är en HACK du spelar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Förresten låter Battle Frontier rätt kul.(Föressten är det skitsvårt att komma till Mew)

Men jag undrar,kan man inte få Celebi? ;)

Det skulle också va kul om det kom ut ett Topaz(alltså det är den gula sorten av smaragd(emerald))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...