Gäst Nike Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Är det bra??? :ph34r: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Är det bra??? :ph34r: :ph34r: den frågan blir nog svår att besvara ordentligt eftersom spelet inte har släppts än. men man kan ju alltid hoppas att det blir bra. jag har sett någon trailer och den verkar helt ok. det är bara att vänta och se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det är mer kompliserat en bf 1942, för man måste köpa vapen och så finns det en commander i varje lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 köpa vapen e ju asenkelt..det e ganska bra oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 undra ifall de e botar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Det börjar likna typ Ghost Recon eller Rainbow 6 typ.. Men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag har läst en hel del om det, och vad jag har kommit fram till så kan man "Jobba" sig upp till olika "Nivåer" så man kan själv bli en commander tillsist. Sen så det attman ska köpa tycker jag bara är bra för då är det ett måste att kämpa sig till pengar och får bättre vapen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Har sett filmer och bilder på det och jag måste säga att det ser helt okej ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.