Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag märkte att mitt d2 inte funkade heller, till en början. Ladda ner en patch till Diablo2 på http://www.battle.net så kommer det att funka som tjosan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Varför inte bara ladda ner ett crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 För att det är olagligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 För att det är olagligt! So?Det är lika olagligt som atta ladda ner en mp3 låt, eller photshop, som dom flesta gjort på den här sidan... Har inte du någon gång laddat ner något olagligt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag säger inte att jag inte har gjort det, men det är olagligt, och förbjudet att snacka om på denna sida. Läs reglerna så märker du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag försöker bara hjällpa killen, men visst moderatorerna kan få ge mig en varning om dom så gärna vill ddela ut dom... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 De kommer även att modifiera ditt inlägg, så ingen mening att prata om det, isåfall får du PMa eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 För att det är olagligt! Cracks är inte olagliga att ladda ner.Det är fullt lagligt om man använder de till spel som man har köpt. Inga lagstiftningar har införts som förbjuder nedladdning och användning av cracks till köpta spel. Däremot är det olagligt att ladda ner färdigcrackade spel eller cracka nedladdade spel själv som du inte har betalat för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Bra sagt, lite knäckt där Ozoon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.