Median Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Platt skärm, mobil, presentkort. Citera
PussyCat Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Att allt ska vara som vanligt irl.. Hur ska det vara då? Bättre än det är nu iaf. Citera
MursCruento Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Kläder... faktiskt. Men det skulle ju aldrig skada att få ett gammalt Nintendo 8-bit, Super Nintendo eller ett Sega Meda Drive. Citera
Meeex33 Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 • Lips , till xBox 360 alltså. • Grå kofta med stora knappar • KLäder • KLäder • KLÄDER Typ något sånt ^_^ Citera
The Moose Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Skrivet 2 December 2008 Kläder... faktiskt. Men det skulle ju aldrig skada att få ett gammalt Nintendo 8-bit, Svårt att få tag på? :P Citera
Tortilla Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 hhah xD jag har nintendo 64 o super nintendo xD dom funkar fortfarande fast ja spelar på mitt wii :) Citera
The Moose Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Skrivet 3 December 2008 Wiiware ftw, dock! Citera
MursCruento Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 Kläder... faktiskt. Men det skulle ju aldrig skada att få ett gammalt Nintendo 8-bit, Svårt att få tag på? :P Nja jag vet inte, försöker inte få tag på något för tillfället. Inget jag önskar mig heller men det är ju kul så.. hhah xD jag har nintendo 64 o super nintendo xD dom funkar fortfarande fast ja spelar på mitt wii :)Skulle aldrig ha sålt in mitt till Game för 5 år sedan eller varr det var Citera
The Moose Skrivet 4 December 2008 Författare Rapport Skrivet 4 December 2008 hhah xD jag har nintendo 64 o super nintendo xD dom funkar fortfarande fast ja spelar på mitt wii :)Skulle aldrig ha sålt in mitt till Game för 5 år sedan eller varr det var Jag har inte mitt N64 hemma, skulle dock vilja ha det! Citera
eeewwhh Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 Jag önskar mig; El gitarr, Mirrors Edge, Guitar hero 4, Blood sugar sex Magik (RHCP album) och en Wah wha pedal utifall att jag skull få en el gitarr =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.