5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Så.. skriver väl mina julklappar här :D Gran Turismo 5 [Ps3] The sims 3 [Ps3] Mafia 2 [Ps3] The pacific - blu-ray. Toy Story 3 - blu-ray. How I met your mother Säsong 5 Modellbil Paradisask Tröja två trisslotter med båda 25 kr vinst, bytte ut dem mot nya mot båda ingen vinst. och något jag säkert glömt :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Ska posta min julklappsskörd inom kort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Vilken var er favoritjulklapp då :)? Svårt att välja, men jag skulle nog säga HIMYM säsong 5, eller pacific. De var de två sakerna jag var mest osäker på om jag skulle få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Lätt Crackdown 2! Ses nästa jul! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 (redigerat) Eftersom det inte är alltför länge kvar till jul och några har börjat skriva önskelistor så kan jag lika gärna bumpa. :D Är ganska osäker på den här listan, kommer troligen ändra den senare... - MW3 - Skyrim - Mjukisbyxor - Munkjacka/jackor - Peeengar Redigerat 7 November 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Jag önskar mig MW3, BF3 och pengar Det är nog det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Lätt Crackdown 2! Ses nästa jul! <3Hej dåtid! Jag har ingen aning om vad jag önskar mig riktigt än.. men:Batman: Arkham city Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 (redigerat) Som jag svarade. En bra fortsättning i livet. Vill jag önska mig. Redigerat 7 November 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Gött att folk inser traditionen med denna tråd. Åttonde året i rad! Lite tidigt men vem bryr sig. Min önskelista kommer inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Likvida medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 BattleField 3 DLC: Back To Karkand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Några spel. (Halo: Combat Evolved: Anniversary och Call of Duty: Modern Warfare 3.) Sen vet jag inte så mycket mer, för att jag är dålig på att komma på saker så det blir väl PENGAR också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.