Proccito Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 500GB Usb-minne? Det skulle jag gärna vilja se.jag har en.kan skicka bild om du vill och nej, det är ingen som pytteliten som är lika stort som din tumme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Min önskelista: Det jag vet jag kommer få e grönt! iPhone 4s Pengar Steve Jobs - en självbiografi CoD MW3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Min önskelista:Det jag vet jag kommer få e grönt!iPhone 4sPengarSteve Jobs - en självbiografiCoD MW3Bortskämd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Bortskämd?det finns värre folk än det.Och jag vill inte kalla honom bortskämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Steelseries 7G Ett schysst högtalarsystem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Nu blir det ENDAST pengar eftersom datorköpet slog min ekonomi lite.Den sa ''kaboom'' OnT:Modern warfare 3 och Terraria :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Lite extra pengar till körkortet skulle ju inte sitta helt fel. Utöver det så bryr jag mig inte vad det är i paketen, det är tanken som räknas. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Ny lista: Iphone 4s Ipad 2 Ipod (nya och nano) En åktur med en limousine. Ett teleskop Hyra IKEA för att kunna leka kurra gömma i en av deras varuhus. Modern warfare 3 hardened edition (PS3) Playstation move Xbox 360 Call of Duty Elite Treyarch (så att dem inte kan längre göra skitspel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Ny lista: Iphone 4sIpad 2Ipod (nya och nano)En åktur med en limousine.Ett teleskopHyra IKEA för att kunna leka kurra gömma i en av deras varuhus.Modern warfare 3 hardened edition (PS3)Playstation moveXbox 360Call of Duty EliteTreyarch (så att dem inte kan längre göra skitspel)Varför vill du ha tre grejer som nästan är exakt samma grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Pengar! Så jag får råd med att uppgradera min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Iphone Pengar> Dator, Drac+Kort Redigerat 3 December 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Varför vill du ha tre grejer som nästan är exakt samma grej? Ok, 80% av listan var helt oseriöst. Redigerat 3 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.