Hoppa till innehåll

Nu Är Det Jul Igen


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 990
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Du önskade väl dig romerska bågar förra året med, om jag inte minns fel? :P

 

AKG K240S (Hörlurar)

Batman: Arkham city

om jag inte minns fel så var det med apelsinsmak.

 

lägger till koss porta pro på min lista då mina gick sönder idag :S

Redigerat av NoFunAtAll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt det där är rätt så subjektivt :/

Jag känner i stort sätt samma sak, iaf saker som är realistiska att få. Jag tror att ett Earthship är ganska poänglöst att skriva upp t.ex. Men, men några grejjer har jag fått ner:

 

1. The Best That Money Can't Buy (bok)

2. Future By Design (film)

3. Pengar (oh snap the irony)

4. Våg (för små vikter 0.1g - 100 g)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du önskade väl dig romerska bågar förra året med, om jag inte minns fel? :P

Absolut, eftersom det är den bästa chokladen. :D

 

Min önskelista är klar nu :D

 

- Splatterhouse - Xbox 360

- Need for Speed Hot Pursuit - Xbox 360

- Duracell Dual Charger - Xbox 360

- Romerska Bågar

- Official Xbox Magazine

- Tenacious D Pick of Destiny DVD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som inte önskar mig något? Jag känner att mina materiella behov är uppfyllda.

Tips till nästa år WASD, ha en stående önskelista över hela året, direkt du kommer på ajuste fan detta skulle man ha, eller detta behöver man, eller fan nu gick den sönder, så skriver du ner det, får du det innan eller om du själv köper det innan jul/födelsedag så kan du stryka det från listan.

 

Jag är som dig och behöver inget. Förra året önskade jag mig ett par tofflor, detta år önskar jag mig ett sängöverkast och tvbord. Använder tofflorna varje dag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tips till nästa år WASD, ha en stående önskelista över hela året, direkt du kommer på ajuste fan detta skulle man ha, eller detta behöver man, eller fan nu gick den sönder, så skriver du ner det, får du det innan eller om du själv köper det innan jul/födelsedag så kan du stryka det från listan.

Då blir det så att man blir påmind om ett behov man har. Om man inte skulle blivit det skulle man inte haft behovet. Så att göra på det sättet leder bara till att man köper saker som man annars inte behöver ser jag det som.

Det kan ha funnits saker som jag velat ha under året, men eftersom jag glömt bort dem finns det inget jag saknar liksom. Jag är nöjd med hur jag har det nu, bra för mina personliga ekonomi till exempel.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...