Trips Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 xbox 360 med ett Halo3 pengar Halo: the fall of reach (bok) Harry Potter och dödsrelikerna simpsons filmen simpsons säsonger ett halsband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Halo: the fall of reach (bok) Intressant vart kan man köpa den? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Halo: the fall of reach (bok) Intressant vart kan man köpa den? :) tippar på att inte så många affärer har de eftersom halo böckerna inte e så stora i sverige (finns bara på engelska och i pocketform :( ) men man kan iaf beställa hem den från nätet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 1. 28'' tv (men min faster ska köpa platt tv så jag kommer typ få deras gamla 28'') 2. Assassins Creed (360) 3. Silverkedja till halsen 4. Guitar Hero III (360) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Nintendo Wii Fifa 08 ( Pc eller PSP ) Fotbollsskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Bidrag till köp av Nintendo Wii och kläder. Har ju inte råd att köpa Wii själv när jag köpte en laptop för 12 000. >.< Hoppas bara att man verkligen får bidrag i julklapp, annars blir jag ledsen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Nintendo Wii är populärt den här julen också, självklart! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Enda riktiga spelkonsollen ju. :D Enda sen spelen kom så har de sett likadana ut, men sitter i en soffa och slötrycker på knapparna. Men med Intendo Wii svingar man omkring kontrollen som om den vore ett monster. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 iPod Classic 80 gig Koss ur40 hörlurar Simpsons-filmen FMA-dvd Kläder nytt nitbälte armbandskedja Harry Potter och dödsrelikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Enda riktiga spelkonsollen ju. :D Enda sen spelen kom så har de sett likadana ut, men sitter i en soffa och slötrycker på knapparna. Men med Intendo Wii svingar man omkring kontrollen som om den vore ett monster. :D Jo fast sen går man miste om massa andra stora speltitlar. Därför är det bra att äga både 360 och Wii. Wiiihooooo... God Jul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Önskar mig: Xbox 360 Assassin creed Samurai Depper Kyo 3 Samurai Depper Kyo 4 Headset Saker som jag får utan att önska mig: Guinness World Record 2008 Sista Harry Potte boken Pengar Godis Kläder Det är nått mer, men kommer inte på vad det är. Du vet, tomten har min önskelista :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Själv önskar jag mig ett Wii Sony ericson K580 (trr jag det va ^^) inte så mkt men dyra saker (^_^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.