Organism Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 1. Pengar 1. Pengar 1. Pengar 1. Pengar 1. Pengar. Bara en massa pengar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 1. Pengar 1. Pengar 1. Pengar 1. Pengar 1. Pengar. Bara en massa pengar. :) Det får du hur som helst av dina föräldrar. Jag önskar mig också en ElGitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Jag önskar mig också Guitar hero on Tour och Super mario nintendo DS hållare Och det här vill jag också ha. Rayman Raving rabbids till wii Rayman Raving Rabbids TV Party till wii och DS Wario Land The Shake Dimension Redigerat 22 November 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Ipod nano 4th gen Högtalare till datorn Lite mjuka klappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Jag önskar mig också Guitar hero on Tour och Super mario nintendo DS hållare Och det här vill jag också ha. Rayman Raving rabbids till wii Rayman Raving Rabbids TV Party till wii och DS Wario Land The Shake Dimension Guitar Hero On Tour har fått kraftigt dålig kritik, ett tips är att du kollar upp spelet mer innan du eventuellt önskar/köper det. Bara ett tips. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Sorry för dubbelpost men denna måste ni checka in! http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 1:Nintendo wii :D 2:Pokemon battle revolution :cool: 3:Pokemon Ranger Shadows of almia elr Pokemon mystery dungeon2 4:Mario party8 5:Fifa 09 till ps3 6:red alert3 7:Kalingar 8:godis 9:innebandy klubba och tejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wurrld Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Jag önskar mig att faktiskt få något jag önskar mig och inte en massa bitch kläder och andra prylar jag faktiskt inte behöver 8) Är inte så förtjust i julen, glädjen kanske smittar av sig men försvinner så fort man möter släkten...maten är ju god också.....Men anyway, en önskelista då. *Nintendo Wii *Spel *Kläder jag faktiskt tycker om *pengar som jag får använda *asiatiska saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) Uppdaterad lista: Axelbag Datorhögtalare Skärp Gamecard (WoW) Kalsonger Skjorta T-shirts Puma I'm going men (Parfym) En ny mobiltelefon Klocka från Certina Redigerat 24 November 2008 av Pineapple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Guitar hero world tour och en wii kontroll... Inte så mycket mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 venne.. pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Skriver ut priserna också :D -Dator (stationär). (ca 510€ = 5100kr) -Hilfiger cardigan. (ca 120€ = 1200kr) -Hilfiger piké. (ca 60€ = 600kr) -Hilfiger cologne (parfym). (25-40€ = 250-400kr) -Kalev, vitchoklad med blåbär x2. (6.80€ = 60.80kr) Skulle också vilja ha Hilfiger skor men de finns inte att köpas i Finland, vad jag har sett iaf. :| Kommer absolut inte att få allt det här, men datorn är i alla fall säkrad än så länge. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.