The Moose Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) Fick Wario Land: The shake Dimension, Avatar burning the Earth (Wii), ett par utebyxor, två Wii/Gamecube handkontroller, En Pistol och ratt till wii, ett par mjukisbyxor, ett DS Lite fodral med Mario (min syrra fick också ett fast rosa), Ett fodral till DS-spelen, Och Guitar Hero 3 till wii. Men jag fick inte Sonic Unleashed :( Hade behövt gamecubekontroller. :) Mina spelrelaterade julklappar, FIFA 09 ska hämtas snart. http://www.fotothing.com/photos/b59/b59460cd1f727c25499a47b57c012b0c_032.jpg Redigerat 25 December 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 När mina Red Hot chili peppers affisher har kommit ska jag ta ett kort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Fick G15, G9, en väckarklocka som typ spelar naturljud och tänder en lampa, en musmatta, 10 euro (av mina tyska släktingar), pennor som man skriver på cd-skivor och strumpor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Fick G15, G9, en väckarklocka som typ spelar naturljud och tänder en lampa, en musmatta, 10 euro (av mina tyska släktingar), pennor som man skriver på cd-skivor och strumpor. Ser fint ut! :) God fortsättning allihopa! Snart nytt år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Nu radar jag upp en lista vad jag har fått en så länge :D 1. Röd Fender strata bullet 2. Stadium arcadium (RHCPs senaste skiva) 3. GunsNroses tröja 4. Spider III 15 line 6 förstärkare 5. Spiderman 3 till 360 6. Guitar gods (Samlings skiva med olika gitarrister) 7. Godis 8. Deo :D 9. Två RHCP affisher (som inte har kommit :( ) Ända dåliga var att jag inte fick pengar, men aja det var är jätte bra jul i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Nu radar jag upp en lista vad jag har fått en så länge :D 1. Röd Fender strata bullet 2. Stadium arcadium (RHCPs senaste skiva) 3. GunsNroses tröja 4. Spider III 15 line 6 förstärkare 5. Spiderman 3 till 360 6. Guitar gods (Samlings skiva med olika gitarrister) 7. Godis 8. Deo :D 9. Två RHCP affisher (som inte har kommit :( ) Ända dåliga var att jag inte fick pengar, men aja det var är jätte bra jul i alla fall :) Gött å höra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Det här fick jag. Två tröjor Lite Chelseasaker Parfym 3 One Piece böcker AC/DC - Black ice Xbox 360 GH:World Tour Vi flyr - Terry Pratchett Björnborg kalsonger 500 kr Det kommer jag ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Det här fick jag. Xbox 360 Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Dags att säga hejdå till "Nu Är Det Jul Igen"-tråden så ses vi igen nästa år. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Trevligaste tråden i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Trevligaste tråden i år! Självklart! Ses igen nästa år! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Gott nytt år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.