5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Paradis-ask. Gran Turismo 5 Jag har inte tänkt på det så mycket ännu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 -En ny plastgitarr, (då min nuvarande får för sig att overstrumma lite när den vill, vilket blir oerhört störande då man CHOKAR I SLUTET AV F-ING THE WAY IT ENDS OCH MÅSTE SPELA OM HELA SKITEN (/"#/)%&()#%()#!!!!!!!!!!) ... ja... - En RIKTIG gitarr. (sån man kan ha el i). - GODIS :D - Guitar Hero: Warriors of Rock, till X360 såklart ^^ - Tofflor (mjuka och sköna att ha på sig nu i vintertider) :DD - Skön stämning (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Cod Black ops Starcraft 2 Mer än så lär jag inte3 få eftersom jag precis fått ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 -Rock band 3 -En elgitarr -Pengar -Kalsonger -Radiostyrd bil -Raubtier's skiva det finns bara krig. ^ detta är vad jag kommit på hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Gibson SG standard Det är en elgitarr. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 (redigerat) Modern warfare 2 och black ops Assassin's creed 2 och bortherhood Dead rising 2 Just cause 2 Fable 3 Playstation move och så klart pengar! Redigerat 19 November 2010 av Hypnotoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Vet inte, så pengar antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Vet inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Det enda jag har kommit på är Need For Speed: Hot Pursuit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Att vara med min familj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Det ända jag kan komma på just är pengar och en ny mobil (helst iPhone4 eller liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.