Xfr33zer Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 (redigerat) ○ Samsung- Galaxy S i9000 ○ Nått nytt spel... ○ Logitech Z-5500 - För 2.290:- på komplett.se ;) Redigerat 4 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Jag önskar mig: Pengar Xbox 360 flashning Thrustmaster rally ratt Xbox live Typ det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 One piece säsong 1 del 1 One piece säsong 1 del 2 Sony ericsson xperia x10 Regions fri dvd Nytt grafikkort Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Vet inte riktigt... min data börjar bli gammal så... Men jag får typ bara ca. 1000kr om jag önskar mig pengar så jag kan inte köpa en ny data xD! Ja, det blir nog pengar eller en ny bräda/truckar och en kodnings bok som man kan lära sig lite om att göra sidor. Redigerat 5 December 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Min önskelista är klar nu :D - Splatterhouse - Xbox 360 - Need for Speed Hot Pursuit - Xbox 360 - Duracell Dual Charger - Xbox 360 - Romerska Bågar - Official Xbox Magazine - Tenacious D Pick of Destiny DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Tony Hawk Shred. Nya innebandy brillor.. Tappade bort dem efter 2½ månad. (Är ny i innebandy.) Counter Strike Source. Pengar så kan man köpa en ny dator, en speldator ofc. Left 4 Dead 2. Redigerat 13 December 2010 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Inte säker på vad jag ska önska mig dock har jag tänkt på; Löpband, Xbox/ps3, tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Pengar SteelSeries siberia v2 (blåa) Musmatta Dator (ah, drömma kan man alltid) En massa benskyddstejp till fotboll Kläder och annat tråkigt jag behöver. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) Pengar SteelSeries siberia v2 (blåa) Musmatta Dator (ah, drömma kan man alltid) En massa benskyddstejp till fotboll Kläder och annat tråkigt jag behöver. :P Menar du då att du önskar dig, och om du får en dator så sätter du ihop ett och dom köper den på internet?. Indeed... <_< Önskelista succesfull: Logitech Z-5500 (Högtalare) ASUS Xonar DS (Ljudkort) StarCraft II Wings of Liberty Call of Duty Black Ops Battlefield Bad Company 2 Medal of Honor Limited Fallout New Vegas World of WarCraft 60 days Game Card Lite mer spel kanske... Fast Ne Redigerat 11 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Min önskelista: Saker till xbox 360 Hårddisk 60gb till mitt arcade. Två headset. Call of duty Modern warfare 2. Cod Black Ops (har det på steam men vill ha det på 360) Spel på Steam som jag vill ha: Call of Duty Modern Warfare 2 Garrys mod Half life 2 episode 1 och 2. Counter Strike source Left 4 dead 2. och pengar o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Jag har väldiga problem i år. Jag har ingen aning om vad jag ska önska mig :(. Det var mycket lättare när det bara var att slå upp leksakskatalogen och ringa in lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Önska dig bara pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.