5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Nej, helst den nuvarande versionen som är nu, inte den som kommer den 20 december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 önskar mig inget spelrelaterat, man spelar det ju ända bara till man fastar och då ligger man där, 4-500kr fattigare. Onödigt enligt mig, önskar mig istället ospelrelaterade grejer som: videokamera, vindkalsonger, skidglasögon och högtalare. Har såklart inte skrivit så som jag skriver här, utan exakta modeller och pris och en så kallad "vill ha skala". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Assasins Creed brotherhood till Xbox 360Raubtiers skiva skriet från vildmarkenPengarXbox live 12 månaderRazer orochi gamingmusRock band 3 till xbox 360Assasins Creed 2 till xbox 360Red dead redemption till xbox 360KalsongerSony PSP 3000 svartKoss porta pro Kinect adapter till Xbox 360ChinosCall of Duty Black ops till 360Turtle beach Ear Force X31 Wireless Headset /X360Det där är vad ja kallar en redig önskelista! :) höhö OnT: Lägger till Ipod Touch 4 16 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Ska man önska sig kalsonger ska man lätt önska sig de här! B) http://shop.luleahockey.se/shops/18/images/large/products/99_LRG.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Pengar Telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Ska man önska sig kalsonger ska man lätt önska sig de här! B)http://shop.luleahockey.se/shops/18/images/large/products/99_LRG.pngHaha I lol'd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OiOiOi Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Invader kängor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 • Pengar • Wow Cataclysm • Wow gamecard Ja, inget annat hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 (redigerat) Glöm inte att fotografera era klappar sedan efter julafton! :) Redigerat 22 December 2010 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Har haft rätt svårt att komma på önskningar, men Black Ops, Fable 3 och like kläder kom jag på. Men det är ingenting mot hur svårt det kommer bli på födelsedagen, mindre än en månad efter julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 WoW Cataclysm + Gamecard Red Dead Redemption - Undead Nightmare Jay Smith CDn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 WoW Cataclysm + GamecardRed Dead Redemption - Undead NightmareJay Smith CDnHmm, intressant önskelista, Undead Nightmare är riktigt bra :).Hur många låtar innehåller Jay Smith's cd? Bara två dagar kvar nu.Jag själv minns då man var så liten, så man nästan inte kunde sova bara för att det var julafton, det var roliga tider ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.