Draghguggwhor Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Huvudskydd och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 En Haglöfsryggsäck och en banjo :)Spelar du banjo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Spelar du banjo?Så fort man nämner banjo så är du där. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Önskelistan just nu är typ: *The Beatles - Abbey Road (Vinyl) *The Beatles - Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band (Vinyl) *Biljetter till Roger Waters på Ullevi *Pink Floyd - Dark Side of the Moon (CD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Pengar och en påse björnbär.Attans det glömde jag! Jag önskar mig också en påse färska björnbär av gammel-mormor. Hoppas min dröm slår i uppfyllelse <3 <3 Spelar du banjo?Nej, men jag vill lära mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Eftersom det är december och det är mycket snö utomhus så har jag lust att bumpa denna tråd. DishonoredFar Cry 3(Kanske) Borderlands 2Kläder (framförallt byxor)PengarChoklad (After Eight kanske?) Kommer troligen ändra senare.Bra att du gjorde det! För nu är det jul igen och kan ni tänka er att det var 9 år sedan denna tråd skapades. Är inte det fantastiskt? Ju äldre man blir desto mindre blir önskelistan. Men jag smäller till med Far Cry 3 på nummer 1. Låt önskelistorna skrivas för fullt! God Jul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 Katy Perry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 Bra att du gjorde det! För nu är det jul igen och kan ni tänka er att det var 9 år sedan denna tråd skapades. Är inte det fantastiskt? Ju äldre man blir desto mindre blir önskelistan. Men jag smäller till med Far Cry 3 på nummer 1. Låt önskelistorna skrivas för fullt! God Jul! :)9 ÅR!!!???Det är ju fantastiskt :D Jag uppdaterar min önskelista med en iPhone-laddare också. Så nu vill jag ha:iPhone-laddare.Black Ops 2 till PS3Need for Speed SHift till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Vi kommer inte ha någon julklappsutdelning i min familj. Men jag skulle allt vilja ha ett dragspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Katy Perry.Vanessa Hudgens. Önskelisan:ZippoGudfadern affisch Saints Row 3Biljett till getaway rock festival Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 December 2012 Rapport Dela Skrivet 7 December 2012 Biljett till springsteen (vet redan att jag får det dock) Far Cry 3 tecknar pennor AC/DC fly on the wall cd AC/DC flick of the switch THIS is a CALL the life and times of Dave Grohl, bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 December 2012 Rapport Dela Skrivet 7 December 2012 Nej, men jag vill lära mig :)Haha jag var fan inne på att skaffa en mandolin i somras. Hade glömt det. Är osäker på hur familjen ska göra med julklappar i år. Men jag skrev ner ett par månader med Netflix och en extern hårddisk i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.