Hoppa till innehåll

Nu Är Det Jul Igen


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 990
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Svårt att skriva önskelista när man inte riktigt önskar sig något.

 

Men ett flak Vanilla Coke hade suttit fint.

 

Annars så önskar jag att Fuska under nästa år blommar upp igen till den tidigare stortidstiden som varit. Mycket nytt är på gång och fler uppdateringar kommer även om det troligen dröjer till februari-mars innan det blir nya saker. Mycket tid går ju åt att fixa till sådant som finns och buggar som uppstått och kommit upp till ytan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Annars så önskar jag att Fuska under nästa år blommar upp igen till den tidigare stortidstiden som varit. Mycket nytt är på gång och fler uppdateringar kommer även om det troligen dröjer till februari-mars innan det blir nya saker. Mycket tid går ju åt att fixa till sådant som finns och buggar som uppstått och kommit upp till ytan.

Går det ens att fuska på de nya spelen som släpps?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt att skriva önskelista när man inte riktigt önskar sig något.

 

Men ett flak Vanilla Coke hade suttit fint.

 

Annars så önskar jag att Fuska under nästa år blommar upp igen till den tidigare stortidstiden som varit. Mycket nytt är på gång och fler uppdateringar kommer även om det troligen dröjer till februari-mars innan det blir nya saker. Mycket tid går ju åt att fixa till sådant som finns och buggar som uppstått och kommit upp till ytan.

 

Vanilla Coke, mums!

 

Är Fuska ett heltidsjobb förresten?

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...