DragonMaster Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag har ett litet problem på denna banan.... Det finns ju två uppgifter man har, den andra klarade jag men den första stod det att jag hade misslyckats.... vad e det man ska göra på den första punkten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 är dte banan där du ska ska döda en snubbe och hämta "den gyllende pistolen"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 nej, det är det inte, det e banan med raketen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 var finns den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 hämta en nyckel av Jaws och öppna dörren i det stora svarta rummet, ta kortet där inne och använda kortet du fick av jaws på en dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag tog kortet å gick till det rummet, jag använde den i datorn så startade en klocka till raketen... men vad ska jag göra nu? jag trodde jag skulle ut, men det var ju en återvändsgränd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 E de ingen som vet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 jag har redan sagt vad man ska göra ju... du ska till det stora rummet där raketen är och använda DAT på den maskinen som står brevid datorerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jag tog kortet å gick till det rummet, jag använde den i datorn så startade en klocka till raketen... men vad ska jag göra nu? jag trodde jag skulle ut, men det var ju en återvändsgränd... du måste öppna luckan under raketen för att klara uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 men det är lätt det finns en dator när man går upp för stegen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 När tiden börjar att gå så ska man öppna under raketen. Annars kan den inte åka därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg