larven1 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 När jag spelade Fox Adventures för första gången.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 när jag köpte den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Jag ser fram inför julen när jag kommer at få xbox i think då kommer jag sitta hela ***vla natten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 första gången jag höll i en kontroll <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Jag ser fram inför julen när jag kommer at få xbox i think då kommer jag sitta hela ***vla natten! Oj!Det verkar nog kul men frågan var ju ditt bästa minne med din Gamecube.Ett annat jag har är väll också när jag äntligen klarade Freezer på Dragonball budokai på GC:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Mitt bästa minne med Gc:n var när jag fick det för typ 1 månad sen,och kände den sköna kontrollen,den lilla Gc;n som var betydligt mindre än vad jag trodde :P Samma sak med skivorna som e pyttesmå,men det bästa minnet var när jag körde Zelda The Wind Waker när jag fick GC;n det var mitt första spel,till Gamecube asså.................................................... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Mitt bästa minne med Gc:n var när jag fick det för typ 1 månad sen,och kände den sköna kontrollen,den lilla Gc;n som var betydligt mindre än vad jag trodde :P Samma sak med skivorna som e pyttesmå,men det bästa minnet var när jag körde Zelda The Wind Waker när jag fick GC;n det var mitt första spel,till Gamecube asså.................................................... :student: Blev också lika förvånad att gc:n var så liten ungefär hälften så stor som en xbox och skivorna var ju också asa små det trodde jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 :evil: Det var en gång jag satt uppe en hel helg och spel sonic andventure 2 battle och fick alla banor och uppdrag PÅ RANK A!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (mr_onkel @ 24/11-2004 14:28:01) Mitt bästa minne med Gc:n var när jag fick det för typ 1 månad sen,och kände den sköna kontrollen,den lilla Gc;n som var betydligt mindre än vad jag trodde :P Samma sak med skivorna som e pyttesmå,men det bästa minnet var när jag körde Zelda The Wind Waker när jag fick GC;n det var mitt första spel,till Gamecube asså.................................................... :student: Blev också lika förvånad att gc:n var så liten ungefär hälften så stor som en xbox och skivorna var ju också asa små det trodde jag inte skivorna är bara 8cm ;) men jag har ett till spel minne.. när jag kom på att man kunde få flera brädor på samma gubbe.. till spelat 1080 avalanche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 det måste ha varit när jag klarade ut need for speed underground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 då jag var megabra på SSBM. aaaahhhhhh.............de va då de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 När jag spelade gamecube för första gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg