Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 varför funkar inte min avatar som den ska, när jag välder en ny blir det samma igen med en anna form (samma form som den nya jag skulle haft) vet nån varför??? PS. den är inte för stor eller fel format, det e en jpg bild men så den ska vara godkänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Så har det hänt mig men jag tröck bara på höger klick sen updatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag fattar inte vad du menar. /Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Den får inte vara över 125x125 pixels Testa spara den i GIF-Format ta "Save for web" o tryck OK.... Den får heller inte vara större än 12Kb..... Om detta inte funkar skicka ett PM till admin o fråga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 den e inte för stor har jag sagt!!! varken storleksmässigt eller pixelmässigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Testa ta "Save For web" då.... O spara i GIF.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 varför funkar inte min avatar som den ska, när jag välder en ny blir det samma igen med en anna form (samma form som den nya jag skulle haft) vet nån varför??? PS. den är inte för stor eller fel format, det e en jpg bild men så den ska vara godkänd Det har hänt så för mig med... När det hände tog jag bara bort den gamla avataren och satte dit den nya. Sen var dwen okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Hände så för mig med! (Här är tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 det spelar ingen roll nu, det har löst sig (efter länge) men nu vet jag vad jag ska göra om edt händer igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.