Light Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Är det bra ? Funderade äna på att köpa det, ska jag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 ett bra köp spelet är askul gillade du ettan kommer du gilla denna ;) det är liksom mer av allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Har det kommit ut?Vilken konsoll kan det vara bäst till tro?Lätt xbox :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Ja det har kommit ut, värkar kul tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Ja jag har det spelet. och det är värt att köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 det är sämst till ps2 ivarjefall har klockat laddningstiden ps2: typ 30 sekunder gc: 12 sekunder xbox: vet inte kan inte nån med spelet till xbox kolla laddningstiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 finns det många nya trimdelar och stylingdelar ( saxdörrar verkar coolt) ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Hur detalierat är det då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag testade det på GAME och det verkade mycket lovande.Unikt bra körkänsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Verkar mycket realistiskt skulle jag vilja säga NFS 1 var ju häftigt när det kom ut tyckte jag iaf, nån som håller med ? :meddum: // Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Verkar mycket realistiskt skulle jag vilja säga NFS 1 var ju häftigt när det kom ut tyckte jag iaf, nån som håller med ? :meddum: // Waddis Ja det var riktigt bra!Absolut Need for speeds bästa bilspel.Och nu är det 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ja de är värt köpet.. de ä riktigt gött, o snygg styling! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg