Xade Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Vet någon vad man ska göra när man kommit upp till vattnet från hyrule när man ska spöa ganon, man ska visst hämta nåt eller? vad ska man göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Vet éj kommer man direkt till han eller vadå fattar inte vad du menar jag har wind waker och har klarat ut det men förklara bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Du måste vara nogranare när du förklarar om jag ska kunna hjälpa dig! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag tror att king of red lions har märkt ut vart du ska på kartan? om inte ska du kolla i närmaste brevlåda efter IN-credible chart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 MMmm Fattar inte lixom men jaja jag klagar srry Men vart menar du vid vatten ganon hänger inte med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 (redigerat) Vet någon vad man ska göra när man kommit upp till vattnet från hyrule när man ska spöa ganon, man ska visst hämta nåt eller? vad ska man göra???Om du redan gjort det där med Wind och Earth temple och skaffat Triforcedelarna så är det bara att åka ner igen, sticka till Ganon och slåss mot han.King of Red Lions säger bara att det är om du behöver nåt du ska sticka upp igen. Jag fastnade också där när jag var där ;) Redigerat 26 November 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg