Mezox Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag har 119 Stjärnor men jag har en stjärna kvar: Ta hundra mynt i tick tack klock banan det är omöjligt vet ni tips på hur jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Det är väll bara vara förskiktig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ta alla risker och försök ta hur många mynt som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 jag har EXAKT 100 mynt i varje bana, det ser snyggt ut på menyn man kollar status på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Man ska försöka ta så många som möjligt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag hade 100 mynt i Hazy Mazy cave! tick tack clock`s 100 mynt var den 118:nde jag tog! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simongillsell Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag har 90 stjärnor men hur ska man få stjärnan på snöbanan asså det i början ? stjränan är att snögubben ska få en ny kropp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 man ska putta ner snöklbbar av han kropp men man ska typ göra nånting före Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 I början av banan uppe på en klippa så finns det en snöboll på en grej. prata med den så får du tävla med den och sen ska du komma före den ner till snögubbens huvud. Jag kan ha fel på nåt, det var 2 år sen jag spelade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) ja snöbollen följer dig så du ska sikta på snögubben så klotet hamnar där Redigerat 4 Januari 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 sikta med vad....men på tiick tack...där har du väl inte glömt att ta alla röda mynt oxå...hoppa in när snabba visaren står på tolv så står allt stilla;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg