Brawler Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag har fixat alla olika bären och gett till alla träd,snackat med kristall trädet och blomman som finns på den uttorkade marken hon söker efter water stone,men för att få den så måste man klara Hedge maze(labyrinten) har jag hört.Jag har försökt klara hedge maze men det e helt omöjligt! Hur tusan ska jah klara detta? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag har fixat alla olika bären och gett till alla träd,snackat med kristall trädet och blomman som finns på den uttorkade marken hon söker efter water stone,men för att få den så måste man klara Hedge maze(labyrinten) har jag hört.Jag har försökt klara hedge maze men det e helt omöjligt! Hur tusan ska jah klara detta? :( Jag vet inte riktigt det var min lillebror som klarade hela labyrinten lätt som inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 (redigerat) Jag har fixat alla olika bären och gett till alla träd,snackat med kristall trädet och blomman som finns på den uttorkade marken hon söker efter water stone,men för att få den så måste man klara Hedge maze(labyrinten) har jag hört.Jag har försökt klara hedge maze men det e helt omöjligt! Hur tusan ska jah klara detta? :( Japp, du får läsa detta: Ifall man efterfrågar en tjänst eller utlyser en tävling så är man skyldig att betala den angivna FuskaMynt summan till den som uppfyller momenten som är nödvändiga. Ifall man inte skulle göra detta inom 1 vecka så skall den som kräver FuskaMynt meddela detta till admin på forumet och detta kommer då att leda till att personen som är skyldig FuskaMynt för en tjänst/tävling kommer att få böta 1000 FuskaMynt och dessutom dras det FuskaMynt för tjänsten/tävlingen som överförs till personen som skall ha dessa. Redigerat 26 November 2004 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Det är jättelätt att klara labyrinten egentligen men det verkar mycket svårare än det är. Man kan gå rakt genom buskarna på flera ställen så det är bara på ett ställe man ska gå ner i ett rör och då kommer man upp i slutet av labyrinten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (Mario Bros. @ 26/11-2004 23:07:37) Jag har fixat alla olika bären och gett till alla träd,snackat med kristall trädet och blomman som finns på den uttorkade marken hon söker efter water stone,men för att få den så måste man klara Hedge maze(labyrinten) har jag hört.Jag har försökt klara hedge maze men det e helt omöjligt! Hur tusan ska jah klara detta? :( Japp, du får läsa detta: Ifall man efterfrågar en tjänst eller utlyser en tävling så är man skyldig att betala den angivna FuskaMynt summan till den som uppfyller momenten som är nödvändiga. Ifall man inte skulle göra detta inom 1 vecka så skall den som kräver FuskaMynt meddela detta till admin på forumet och detta kommer då att leda till att personen som är skyldig FuskaMynt för en tjänst/tävling kommer att få böta 1000 FuskaMynt och dessutom dras det FuskaMynt för tjänsten/tävlingen som överförs till personen som skall ha dessa. Eeh..Mario Bros.? Vad menar du med det som står understruket?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (Link127 @ 27/11-2004 08:13:27) (Mario Bros. @ 26/11-2004 23:07:37) Jag har fixat alla olika bären och gett till alla träd,snackat med kristall trädet och blomman som finns på den uttorkade marken hon söker efter water stone,men för att få den så måste man klara Hedge maze(labyrinten) har jag hört.Jag har försökt klara hedge maze men det e helt omöjligt! Hur tusan ska jah klara detta? :( Japp, du får läsa detta: Ifall man efterfrågar en tjänst eller utlyser en tävling så är man skyldig att betala den angivna FuskaMynt summan till den som uppfyller momenten som är nödvändiga. Ifall man inte skulle göra detta inom 1 vecka så skall den som kräver FuskaMynt meddela detta till admin på forumet och detta kommer då att leda till att personen som är skyldig FuskaMynt för en tjänst/tävling kommer att få böta 1000 FuskaMynt och dessutom dras det FuskaMynt för tjänsten/tävlingen som överförs till personen som skall ha dessa. Eeh..Mario Bros.? Vad menar du med det som står understruket?? :blink: Oj, jag skrev det i fel tråd, förlåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag har en fråga: Var i Forever Forest får man fröet? Jag har tagit fröet i Toad Town, På Mt.Rugged och på Lavalava Island, men inte i Forever Forest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag har en fråga: Var i Forever Forest får man fröet? Jag har tagit fröet i Toad Town, På Mt.Rugged och på Lavalava Island, men inte i Forever Forest Klicka här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Suck... Varför kommer jag vidare nästanm direkt efter att jag har frågat? PS. Sidan funkade inte DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Link 127, det är väl inte så svårt? Använd inga rör utan gå runt på egen hand istället (jag tror det fanns en del "falska" väggar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 ok tack ska försöka Kazen^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg