Hoppa till innehåll

Svartvit På Tv:n?


nirba
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Xboxplayer

Samma sak hände för mig när jag tog med xboxen till en kompis men när vi hade spelat ett tag så blev det färg igen men om man öppnade fönstret så blev det svartvitt så om du ställer din xbox varmt så kanske det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska absolut inte ställa den vart! Den är som en dator och blir den för varm kan den gå sönder coh den presterar dåligt om den ör varm. Det du ska göra är en kanalsökning funkar inte det kolla så alla sladdar är i. Fungerar det inte får du kolla om scart kontanken är hel och fungerar på en annan tv. I värsta fall får du köpa en ny sladd eller kanske lämna in xboxen på reparation :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

man ska absolut inte ställa den vart! Den är som en dator och blir den för varm kan den gå sönder coh den presterar dåligt om den ör varm. Det du ska göra är en kanalsökning funkar inte det kolla så alla sladdar är i. Fungerar det inte får du kolla om scart kontanken är hel och fungerar på en annan tv. I värsta fall får du köpa en ny sladd eller kanske lämna in xboxen på reparation :P

jag menade att han ska ställa den i normal rumstemperatur så att han inte har den väldigt kallt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...