diablofire Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag har ett GF 2 kan man ha ett sånt + ett annat? Ani/Manga har varit ett vanligt gruppforum men de har bytt och har kvar sina svar hur? Det finns en vara som ger 5 mer medlemmar jag undrar om den gäller till alla gruppforumen eller bara till de nya? Varför har ni tagit bort så att man kan köpa de? Tack på förhand // Diablofire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 5 medlemmar borde gillas för alla ;) Och jag är gruppledare i Fallen Avatarz & Zatin så de borde nog gå ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Går att uppgradera Gruppforum 1-4 till de nya. Kontakta mig med information om vilket du har, antal platser samt om du har beskrivning och hur många moderatorer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.