Gäst abu Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 (redigerat) I crossed? Kryssade (Gjorde ett kryss) på mitt huvud? Whide? With? Menaru: I crushed your head whit a rifle... jaja, detaljer får ni på köpet http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_lol.gif Redigerat 30 November 2004 av Haddi Citera
sboy2 Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 den här kom grannen på men ändå. NU TÄNDAS TUSEN JULJUS nu släckas tusen juleljus på jordens mörka grund och tusen tusen klagomål har elevärket fått :) Citera
nebbig Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 den här kom grannen på men ändå. NU TÄNDAS TUSEN JULJUS nu släckas tusen juleljus på jordens mörka grund och tusen tusen klagomål har elevärket fått :) Den har knappast din granne kommit på, den har sjungits på varenda lågstadieklass sedan urminnes tider... Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 hmmm.... Dom flesta låtar är ju barnvisor... Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 (redigerat) Här kommer en låt.´musiken är som i "in da club". rasmus!!! go go go go go go rasmus måste mjölka mata kossorna måste mjölka måste mata kossorna måste mjölka skynda dig ut i ladugården måste mjölkaa [CHORUS] Rasmus är sämst på alla lördagar har han bonnafest och dj är en häst han är f*n sjuk runkar av sin k*k suger av en koo den ba moo Rasmus är sämst på alla lördagar har han bonnafest och dj är en häst han är f*n sjuk runkar av sin k*k suger av en koo den ba moo när han kommer hem från sin skolbuss går han fram till morsan och ger henne en puss lägger sig i soffan för han är så j*vla lat sen vrålar han högt som f*n: JAG VILL HA MAT!! hans morsa steger egg me extra fett så rasmus ska, fett mätt men hör hans morsa att krossa ett glas det var det dyraste dom hade så nu är det knas hon ger all den där maten till han så nu ska han börja äta om han kan för om man kollar ner på fuckade fat ser man att det e fettemat allt ryper f*n med fett och stinker fis om han äter upp allt e han som en j*vla gris han luter sig framåt och soffan låter boom två sekunder senare e tallriken tom [CHORUS] Rasmus är sämst på alla lördagar har han bonnafest och dj är en häst han är f*n sjuk runkar av sin k*k suger av en koo den ba moo Rasmus är sämst på alla lördagar har han bonnafest och dj är en häst han är f*n sjuk runkar av sin k*k suger av en koo den ba moo rasmus e inte fullt normal här är den sakerna han är cp, handikapp, en bög, bonde, helt sjuk och han suger av sin pappas k*k rasmus mockar upp sin pappas dick gör han de får han en nikotin kick han tycker det e gott en j*vla bög eller så tror han att man blir hög det kanske har nått magiskt i sig hur som helst rasmus är en fet j*vla gay brinner han let the motherfucker burn när han e askas ställer han sig i ett hörn rasmus är en smygbög en liten task när han dricker blir det alltid magplask f*n han e så j*vla tjock han kommer aldrig bli smal [CHORUS] Rasmus är sämst på alla lördagar har han bonnafest och dj är en häst han är f*n sjuk runkar av sin k*k suger av en koo den ba moo Rasmus är sämst på alla lördagar har han bonnafest och dj är en häst han är f*n sjuk runkar av sin k*k suger av en koo den ba moo oooooaaej! ajt! Tjena! Den här sången e slut i alla fall. Tack för att ni lyssnade allihop i alla fall. ..hejdå... Uräkta svärorden! :lol: Redigerat 4 Januari 2005 av Lobster Citera
Selene Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Här är en ny verision av havet är djupt (bara en liten del) ur lilla sjöjungfrun. Min kompis och jag kom på den när vi satt och hade tråkig matte lektion förra året!!! ;) (bra eller ej? gärna en kommentar) Havet e grunt! varför hänga i en gren när man kan fiska med ett ben Havet är grunt uppe på botten där är det toppen blunda och skjut Varför fiska med ett ben när man kan hänga i en gren Havet är grunt uppe på botten där är det toppen blunda och skjut ^_^ :visslar: Citera
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Jag gör inte om låtar, jag skriver texter till våra egna låtar. Vi ska släppa en platta till jul... och jag har skrivit texten till de flesta av låtarna på plattan, förutom coverns på shackles, i feel good och times like these. För de som ville veta.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.