NightMaker Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jupp vare mycket bättre tycker jag iallafall ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 hehe, jag tror jag kommer vara 2a på recensioner, bara silver star har mer skrivna än jag... admin kommer bara leda på fusk... men vad förutom fusk och recensioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Tûlgahr har mer recensioner än dig tror jag,han ahde 69 tror jag,eller var det fusk,aja skit it :P det där med topp 15 är bara bluff man kan ju se alla medlemmar om man bläddrar lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 tulhgar har 69 fusk, inte recensioner det jag menar med top 15 är att topplistorna borde vara typ top15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jo,men kolla topp 10 författare,man kan bläddra i siodrna så alla medlemmar finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jag, vet men vi pratar inte om författare utan om recensioner och fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Ja,men man kan ju ha den på samma ställe så spar det plats,och sen fixa så man kan sortera efter fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 nej det ska nog bli något helt nytt speciellt, undrar när det kommer bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Borde va som orson tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 men det tror jag det inte blir den blir nog en ny meny som heter tollplistor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.