Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Samhäll/sammhäll skall man välja om man gillar att lära sig om saker som händer här i världen (politik m.m) Och hur vårat sammhälle fungerar. Dessutom så får man lära sig mycket historia. Det är mindre matte än andra linjer här (man måste läsa minst till B kursen. C finns som tillval) Desutom så får man en tegelsten till sammhälls bok. Min är på 500+ i sidor. Min kompis som går natur har en liten folder på ca 100 :P Skall ni bli politker, samhällsvetare, statligt anställda eller arbeta inom lag och rätt ? Då är det inriktningen för er. Beror helt på skola, jag tog detta urdrag från den preliminära intagningen 2006 från våran skola. http://img377.imageshack.us/img377/4231/as6on.jpg Och från grannkommunen http://img325.imageshack.us/img325/6987/asa9jd.jpg Samhällsprogrammet är som grundskolan, bara lite mer fördjupande på vissa saker. Och ett par andra ämnen såsom Filosofi m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Estetisk Drama. (Eller Media :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) teknik på nordenberg i olofström nu den 23 augutsi (stavning :S)börjar skolan Redigerat 5 Augusti 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saxbo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 teknik på nordenberg i olofström nu den 23 augutsi (stavning :S)börjar skolan Samma här! Haha! Ses i morron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 tänkte gå estetisk med natur tillval Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 För att kladda lite. Jag har nog gjort det allra bästa gymnasieval. Sådan helt underbar klass. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag ska gå i it gymnasiet i kista IT Gymnasiet i Kista Rissne? Där ska jag också gå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag är verkligen glad att jag valde Teknik, kan inte tänka mig något bättre. Har kommit med en toppenklass också <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Storband @ Kulturama Underbart. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Teknik på Rudbeck - värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Kommer nog att välja Samhälle\Samhälle. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Yeah ! Go Sam/Sam ! B) Du kommer inte ångra dig, jag lovar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.