Guggo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 skall gå på GTI... nån mer som skall gå där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Guggo- NEEEEEEEEEJ inte GTI... Jag säger dig bara en sak. VÄLJ INTE BILD FÖR I h*lvete!!! SKIPPA BILD! TA NÅGOT ANNAT! Den läraren är HELT sjuk! Helt katastrof, hade honom i 9an. Han hade 4 jobb samtidigt... och han bodde ändå på gatan när jag slutade 9an. <_> Jag hade tagit GTI i andrahandsval, men jag kom in på mitt första val. IT-G. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 gaah.... jag ska passa mej... men musik är ju tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Själv så har man ju kommit in på El och jag sak läsa Dator teknik INTE data teknik som en del säger och skriver <_< Gut att snart få läsa det man själv valt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Rytmus vid München bryggeriet, Stockholm. Trumpet spelande och ljudteknik. Det är grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ah, en kompis tänkte söka in till Rytmus.. Men dom hade ganska lodiga lokaler sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jodå, jag har kommit in på samma linje som TheDarkElf :) EC -> Dator Teknik. Skulle villja hålla på lite med bl.a sådana här datachip och Digitalteknik (Binära koder etc..) samt webbdesign. Verkar roligt att syssla med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Ah, en kompis tänkte söka in till Rytmus.. Men dom hade ganska lodiga lokaler sa han. ^^ Har en polare som gått där, han tyckte det var schysst. Får väl fråga runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 ja har kommit in på teknik :) . kuligt värre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag ska gå estetiska lr medie tror ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 jag e så glad att jag bytte från teknik till barn o fritid.....annars hade jag inte kommit. in ...för media var också fullt.....TUR....fasst jag hade nog inte orkat teknik....=(.....jaja.....börjar om 15 dagar ..FYYYYYYY :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 kan glädja draghon med att det med största sannolikhet blir en annan skola... samskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.