Autobahn Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Jag ska nog gå Teknikprogrammet inriktning Design. Fasst det är några år kvar tills dess, tyvärr :P :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Det är ett tag tills jag ska välja, men media skulle vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Kalla fötter har jag fått... Antingen Samhällsvetenskapliga eller Humanvetarkunskap. 190p för Human & 130p för Samhälle. Fick i höstas 200P(6VG, 1 MVG & resten G). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag ska väl gå typ teknik eller elektrisk, men de på skolan och de hemma säger att jag redan kan allting där, och sen om jag går Media Fotografi & Film är det samma sak. :/... Men jag vet inte. Tror jag går elektrisk datorkunskap eller vad det heter. :) Får väl läsa på tillvalsämnena. Aldrig kul att läsa sånt du redan kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag valde Handels och-Administration i varje fall.... Till 2:an har jag valt Turism :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) kör säkert. Kör samhäll. Dator mojs kan man alltid läsa senare. Redigerat 2 Mars 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 kör säkert. Kör samhäll. Dator mojs kan man alltid läsa senare. Vad menar du med datormojs? Datorkunskap är även ett kärnämne i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 kör säkert. Kör samhäll. Dator mojs kan man alltid läsa senare. NF, den lille elektrikern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 kör säkert. Kör samhäll. Dator mojs kan man alltid läsa senare. ja, men vad lär man sig där ? Rita i word och använda powerpoint ! Vill man göra avancerade saker så får man välja till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Samhälle måste vara skittråkigt. Läsa samma sak som man gjort i 9 år. (Eller dillar jag nu? Rätta mig om jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 *rättar Mujo* Visst, vissa saker kanske är samma, men mycket mer djupgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Samhälle måste vara skittråkigt. Läsa samma sak som man gjort i 9 år. (Eller dillar jag nu? Rätta mig om jag har fel) De läser filosofi också.Och glöm inte de individuella valen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.