Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 hur är det med svordomar/könsord i forumet, jag såg det inte på regler får man svära eller inte? får man varningar om man svär? det andra är får man ha anknytningar till fuskas funktioner i presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 gör du detta för att få fm? (du har gjort typ 4trådar i samma forum idag) nej, om admin inte ville att man skulle svära så kommer han lägga dom i en fil så man får inte säga dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 nej jag gör det inte för fuskamynt admin kan dra av dem om han vill jag har många seriösa ideer och några frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag tror man får svära ,jag har sätt asmånga göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 men de flesta har * i ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Ja, men man förstår ju att det ska va ett svärord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 ja i å för sig, men jag tycker inte det blir lika bra stämning om man svär... trevligare utan svordomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Ja, det är det men vem kan stoppa svordomarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Assådet konstiga är att svordomarna censueras t ex J*vla,men könsorden säger dom rätt ut,och enligt mig är dom värre än svordomarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 ja det tycker jag med, man borde inte få varningar för att svära men minusmynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 kan inte admin typ lägga in ett filter så om man skriver ett fult ord så blir det något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 kan inte admin typ lägga in ett filter så om man skriver ett fult ord så blir det något annat? Skriver man f*n så tecker inte filtret det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.