Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Har nyss kollat på en sida, där stod det att det finns chip till gc. Några som kommer att skaffa det? Vet inte riktigt hur det funkar med spelen, men kan länka till sidan om ni vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 GÅr det verkligen att ha chip på ett gc??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Japp. DEt har kommit. Bet inte hur det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Det går att chippa för att spela utländska spel och att man kan kolla på dvd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Vet inte så mycket om det, men får man inte till en sak då så man kan kolla på dvd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 jag skulle inte göra det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Själv kommer jag inte att göra det för jag ska sälja mitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Det finns faktiskt en sak som inte har kommit till Sverige men som säljs i storbritannien, man får med en liten sak som man sätter i datorn och sedan laddar man ner spel, filmer och musik på den och så ska man kunna använda det på sitt Gamecube! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Har inte funderat på att chippa någon av mina konsoller.... Köper den istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg