Gäst Xray Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag tycker admin och moderatorerna är för lite aktiva, väldigt lite till skillnad av andra stora forum. Kan det bero på för lite moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Ja dom är lite aktiva ja, men har man mera moderatorer blir det ganska många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Men mycket renare i forumet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Men mycket renare i forumet :) Är det inte ganska rent redan? Jag ser nästan inget spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Brukar du kolla i Ps2 forumen ibland, rätt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Brukar du kolla i Ps2 forumen ibland, rätt kul :) Nej, har ju inte PS2, kanske ska skaffa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag tycker admin och moderatorerna är för lite aktiva, väldigt lite till skillnad av andra stora forum. Kan det bero på för lite moderatorer? Det är för att dom är äldre än vissa andra och går i skolan och så.Sedan är det också skönt att ha ett privatliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Ja, men de måste väl ta ansvaret eftersom admin valde att skapa ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Han tar ju ansvar,det finns faktiskt en knapp som heter ANMÄL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Nej, har ju inte PS2, kanske ska skaffa Off topic (anmäler inte men tänk på det tills nästa gång) (PS: Jag vet att jag borde anmäla och bryter mot en regel nu) Moddarna GÖR sitt jobb! Står inget om att vara och skriva i alla forum. De anmäler när de ska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag tycker inte att de e lite aktiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 3000 medlemar och ca 5 moderatorer hm... kanske dags att skaffa fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.