Mic_93 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 en kille kallade mig för din otacksamma unge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) (Golden Star @ 03/12-2004 16:22:59) LåL han är ju lite ja ni vet... Själv har jag aldrig fått något sånt men jag hatar när personer säger pokemon nörd och så... jag tycker att pokémon e barnsligt, men bara för dt ska man inte traka nån annan Jo ja man får ju tycka vad man vill... Men nu är det ju så också att du kanske är lite äldre än mig... ;) Och Mic så farligt är det inte... Redigerat 3 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Man får tycka att nåt är barnsligt om man vill,men man har inte rätt att mobba någon annan bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (Danne159 @ 03/12-2004 20:33:53) (Golden Star @ 03/12-2004 16:22:59) LåL han är ju lite ja ni vet... Själv har jag aldrig fått något sånt men jag hatar när personer säger pokemon nörd och så... jag tycker att pokémon e barnsligt, men bara för dt ska man inte traka nån annan Jo ja man får ju tycka vad man vill... Men nu är det ju så också att du kanske är lite äldre än mig... ;) Och Mic så farligt är det inte... nää men fult sakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 en kille kallade mig för din otacksamma unge du kanske e otacksam? <_< men ändå om du inte e dt så e dt inte världens undergång.. <_< :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.