Xade Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 det kommer lätt slå alla rekord inom TV spel, det kommer bli det bästa inom världshistorien! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Man kan boka det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Det verkar skitkul, men ganska avancerat. Hoppas man inte måste ha 4 dosor. Om det skulle vara så är det ju utpressning. Sen tycker jag då att det ser ut ungefär som A Link to the past, fast bättre grafik. Nintendo har enligt min mening gått tillbaka flera steg i utvecklingen i och med detta spel, men har lyckats charma oss gamla nostalgiker som vill minnas den gamla goda tiden. Jag såg även i en trailer att dom har återvunnit en gammal goding från Zelda 1: Den fula saken med fyra klor som flyger omkring. Slutligen har jag har en sak att säga till Nintendo om spelet: Bra gjort. Ni har verkligen lyckats charma mig med spelet som är nytt och gammalt på samma gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jag tror det kommer bli hel grymt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 det kommer äga allt som finns till och med NDS... det är inte mycket som äger DS ska ni veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Ja, jag har ju en och en annan vinkel av spelet... det verkar rätt likt oot vilket är oerhört bra... men jag har lyssnat på ljudet... det låter som de kommer prata i spelet vad jag har hört ni vet som i starfox adventures...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Årets spel 2005 endas konkurans från WoW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ja jag har bokat det jag längtar så j*vl* mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vilket spel är wow? Det nya zelda kommer att aega totalt. Längtar så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg