(=Sonic=Master=) Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 circus: 180 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 då måste du ha fuskat för de finns bara 290 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Du det finns 301. och jag har 301 sp lek inte dum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 ja men hur kan då sonic master ha 395 st??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 haha...... ett vanligt litet skämt...!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag vet inte hur ni har lyckats trolla fram fler än vad spelet har!!! Det finns exakt 290 i den eroupeiska verisionen, i den japanska finns det 291. I den verisonen vi i europa har tog dom av någon anledning bort nummer 291 som heter Tamagon. Info från totalgames.net, från deras guide sida där det står hur man får alla trofèr. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 :evil: JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! JAG HAR ALLA!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag har typ 260 stycken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg