Eric_H Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 kom ihåg att inte ha på slowtime när du gör det också Jo men jag fick inget svar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 hejsan.. jag kan säga såhär. när man spelar Song of Time baklänges blir ju allt som sagt att gå i Slowmotion. men de är ingen höjdare.. har tiden på normal så att solen kommer fortare.. och sedan nästa sak. använd som sagt bunny hood. INTE epona.. hon är bara tillbesvär >.<' <_< och sedna äre ett plus att ha en kompis med sig som hjälper en att kollar på kartan åt dig slipper du göra de själv. efteråt att du har klarat av de här så ska du hjälpa hennes syster minns inte vad hon heter just nu men ^^ de är as jobbigt ;s aja men lycka till iaf ^^ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Hon heter Cremia. Bara så att du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 hehe okej :D inte så noga med de då men :cool: någon som kan svara på mitt inlägg? :visslar: :unsure: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Vilket inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 jag brukar göra så tiden går långsamt för då hinner man att skydda ladan mot aliena :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toa Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 asså jag saknar 2 masker det är den över captains hat, och den andra är bredvid postmans hat snälla kan nån säga vilka det är och hur man får dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg