Gäst Spirtual Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag är gitarrist ! Funderar på att starta solo karriär eller så blir jag med i typ Kizz :D Wow, nya Gene Simmons ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Va inte Gene Simmons bassist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 band och band, vi gör skämtsamma covers på låtar www.gullungarna.ccx.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Hmmm ... den där sidan var ju .. ehm ... skum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Vi skapade ett band men kom ingen vart :( Jag kan bara 10 solon på gitarr o en annan kompis har bara lirat i 1 år. Vi funderade såhär: Jag (Rasmus) - Gitarr & Sång Arvid - Gitarr & kör Martin - Bas henrik - Trummor Men som vi sa, vi kom aldrig någon vart så nu gör jag hip-hop musik på datan sen spelar jag in rösten i en mik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Va inte Gene Simmons bassist? Det har jag ingen aning om men jag vet att han var med i Kiss :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Hmmm ... den där sidan var ju .. ehm ... skum vet det är lite skämtaktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Updaterad lista på band medlemmar~ @.@ Zerp: Sångare Yu-chan: Sångare Rei (Kasumi): Gitarr Kei (Jag): Gitarr Psy: Bas Henning: Trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Yayness~! Gulliga Yu-chan är tillbaka! hon är så gullig! ^^;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 f*n heter ni så där på riktigt eller ? I I V Zerp: Sångare Yu-chan: Sångare Rei (Kasumi): Gitarr Kei (Jag): Gitarr Psy: Bas Henning: Trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Här trummar min vän Liquid Silk. :) http://rapidshare.de/files/2288079/noet.WMA.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.