Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Säger såhär, maten varierar kraftigt mellan olika skolor/gymnasier. Den maten jag får på detta gymnasiet skulle jag säga är den sämsta jag har fått hittils bland de 5 skolor/gymnasier jag har gått på.

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Låter...skoj?

Betal du själv för maten eller är det komunen som pröjsar? Jag vet att komunen mist ska ge 7 kr/elev i Grundskolan till mat per dag. Har ingen aning om hur det är i gymnasiet...

Byt till kockskola och laga din egen mat! :P

Skrivet

Inte få sallad OMG jag klarar mig inte utan sallad alltså ibland vi i skolan om man inte tycker om maten kan man hämta själv om man vill från sitt hem jag brukar hämta pasta sallad.Sallad måste man ha i sig för att hålla sig i form.

Skrivet

vi har en jätte bra sallads buffe med sparri, oliver och massa annat gott. det har vi för att pengarna får skolans café går till sallad, så ju mer kakor vi äter desto mer sallad kan vi äta !

• 3 veckor senare...
Skrivet

h'r i U.S.A. f[r man ta med egen lunch men skolan i sverige som jag gick i hadde d[lig mat till och med en mamma som äter typ allt tycker att den är dålig å ibland e de mögel å hår i maten (GROSS!!) betyder typ blä

Skrivet

Du är ju en sån där "SNOBB" själv! :lol: :P :student:

Nej du är själv noob han sa faktis bra ord.Fattar ni inte det finns länder som inte ens får mat eller inte ens vatten.Alla ni erkänn att ni gillar maten i skolan men det kan inte va alt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...