0010 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Men det mesta jag hatar när det kommer sån där svensk mat som puttipana ärtsoppa köttbullar med potatis bläää kebab är godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 men onyttigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 håller med gummi_gubbe.går på samma skola som gummi_gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Våran mat är bra förutom Pulvermoset :P Och det är små Hårda fett kulor i Köttbullarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 makaronerna är klibbiga och sitter fast i varann samma med klimpen i köttsoppan är det svarta ploppar som är jätte starka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Man får aldrig Kebab tallrik eller MCdonalds i skolan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 wictor 22 och 0010, Men nu är vi ju för f*n i svergie.. Och eftersom vi har gratis skolmat så är det väl lika bra att vi får GOD skolmat? Ni behöver inte ta mej som rasist eller egoist (ert val, i dont give a shit), men om vi nu skulle bry oss om alla andra istället för oss själva så skulle vi tillslut bli ett fattigt land UTAN gratis skolmat, eller gratis skola för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Någon mer än jag som hatar skolmaten? Japp,det gör jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) Jag blir arg http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/duckman/meanface.gif när vi bara får matrester från en annan skola. Redigerat 3 Februari 2005 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 kul då nesse du bor väll i ett litet samhälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 vu får bara god mat man ska inte vara kräsen med maten säger farmor :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 fattar du varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.